Godina proizvodnje: 2019

Trajanje: 12 minuta

Dan prikazivanja: Petak / 18. decembar

Početak projekcije: 20:30

Kategorija:

Pins Sébastien

Ne treba da postoji sumnja o posvećenosti Sebastijana Pinsa prirodi, on je to i dokazao. Fasciniran ljepotom, krhkošću i misterijama prirode, Sebastijan Pins je počeo vrlo rano da se interesuje za fotografiju. Danas, zbog svoje povezanosti za prirodno nasljedstvo Ardena i njenih stanovnika, on pokušava da u svojim filmovim pomiri čovjeka sa prirodom pozivajući gledaoca da pozitivno reaguje u korist očuvanja svijeta sjutrašnjice. Snimio je 2012. godine kratkometražni film „Moja šuma“, sa kojim je uspio da izazove snažne emocije očima trogodišnjeg dječaka. Ovaj kratkometražni film je iznova nagrađivan, posebno od strane Ujedinjenih nacija u Istanbulu na „Forumu o šumama“. Ušao je u odabir na više od 100 festivala, među kojima je i festival preko koga postoji mogućnost dobijanja nominovacije za nagradu Oskar (Oscar ™ nominating festival). Njegov rad podržavaju ikone poput Huberta Riva, Marion Kotjard, Segolen Roajal, UNO, Frederika Beka, Tijerija Maćada i drugih. Snimio je 2014. godine kratkometražni film „Strast zlata i vatre“, u kome nam govori o zabrinutosti pčelara za budućnost svoje škole za pčelare. Ovaj film kojim je odao počast pčelaru ubrzo je postigao svjetski uspjeh i izabran je na brojnim i poznatim festivalima poput gore pomenutog festivala za nominaciju za nagradu Oskar. Gospodin Pins diplomirao je na Institutu za umjetnost i oblast radija i televizije. Počeo je 2015. godine snimanje kratkometražnog igranog filma o drvosječi i njegovom radnom konju. Imao je za cilj da upozna publiku sa poslom koji obavljaju ovi ljudi i da ih pohvali, koji su kroz vjekove doprinijeli zdravlju i štitili naše šume. Završio je snimanje još jednog kratkometražnog filma 2017. godine o paru starih seljaka u Kondrozu. Ali, Sebastijan Pins želi da učini više! Trenutno traži finansijsku podršku za još jedan projekat koji nosi naziv „Dječji pogled“, koji se isto tako bavi jedinstvenim odnosom koji može postojati između čovjeka i prirode.